ANSÖKAN OM UNDERSTÖD

Klasserna i grundskolan (åk 1-9) kan ansöka om understöd för klassaktiviteter. Det är vanligen klassföräldrarna som ansöker. Fyll i den digitala blanketten enligt anvisningarna, så får kassören den.

Klasser kan ansöka om större summor för evenemang och utlykter av Sparbanksstiftelsen i Esbo-Grankulla (tidigare Aktiastiftelsen). Blanketten för en klassvis Sparbanksstiftelse-ansökan finns här nedan. Vänligen skicka er ansökan noggrant ifylld till understödsansvariga enligt anvisningarna.

Om du vill göra en öppen understödsansökan till föräldraföreningen, skicka då en ansökan per epost till ansokan@mattlidenff.fi.

GYLC-representanter

Global Young Leaders Conference. Föräldraföreningen stöder resan för ett rimligt antal elever med 200€, stödet betalas ut mot en kopia av flygbiljettskvittot.

Webbplatsen Fyrk.fi.

Gå in på fyrk.fi och undersök vilka möjligheter er förening har till understöd, vilka tider på året!