Kom med på föräldraföreningens årsmöte den 28.10.2024 kl. 18.30

16.10.2024 kl. 22:55
Vill du vara med och påverka i skolan? Då är Mattlidens föräldraförening något för dig! Vi söker särskilt nya medlemmar från de yngre klasserna.

Föräldraföreningen arbetar för att skapa en trygg och trivsam skolmiljö. Vi bidrar ekonomiskt till viktiga aktiviteter som Stafettkarnevalen, skolkalendern och temakvällar. Vi fungerar också som en viktig länk mellan skolan och hemmen, och stöder klassombuden i deras arbete med att stärka gemenskapen i klasserna.

Vi träffas en gång i månaden, och våra möten är både avslappnade och givande. Som medlem i styrelsen får du en unik chans att engagera dig i skolans vardag och vara med och påverka.

Om du är intresserad, kom på vårt årsmöte den 28.10 kl. 18.30 på lågstadiesidan. Om du inte kan delta men vill engagera dig, kontakta oss gärna på förhand via ordforande@mattlidenff.fi.

Välkommen – vi behöver dig!

Med vänliga hälsningar,
Föräldraföreningen